onsdag 23 januari 2013

Barnbarnen längtar efter farmor

Mina underbara barnbarn har känt efter och konstaterat att det var länge sedan de sov över hos farmor =). Så i helgen kommer dom och den underbaraste vovven Whiskey! Han var med på bild i somras, då han bara var några veckor gammal. 


Ska bli spännande att se hur stor han blivit. Jag tror att vi kommer att ha sanslöst roligt. Riktigt ser framför mig, när vi stänger grindarna på dagis mitt emot och bara springer omkring i snön och busar med Whiskey. Förhoppningsvis blir det många fina bilder från helgen, bara det blir väder.

Nu har jag checkat, att han är rumsren och att han får med sig nödvändig hundmat så inte jag proppar i honom något han inte bör äta och att han har med sig någon hundkorg av något slag som han är van att sova i. När jag tänker efter får han mer än gärna sova bredvid mig, men det får väl husse och matte bestämma. Nu längtar jag riktigt mycket kan jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar