onsdag 18 december 2013

Julen 2013

Nu ska jag försöka skärpa till mig här på bloggen. Det har som vanligt varit kaos en längre tid på jobbet. Jag är dock enormt glad över att den sista utredningen över min roll visar att jag sitter på för många stolar samtidigt, det är slut med det nu kan jag säga! Nu har jag världens chans att få en normal tillvaro i livet - gud så jag längtar, men det tar nog något kvartal till innan vi når målet, vi måste ju hitta resurser som täcker upp! Man kan säga att jag blir fast ett tag till =).

Men NU, är det ju JULETIDER och vi har annat att tänka på. Hade lite missmatch på fejjan med en elfyourself-filmsnutt, så vi ska se hur det funkar här.Tog med mig 'onga och en lånehund' en sväng! Näpp, filmen fungerar bara via dator, inte via mobil.


Jag önskar alla mina vänner en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar