tisdag 2 oktober 2012

1 - 2 oktober

Det har varit en turbulent vecka inför Annas utresa till USA. Den har handlat om möten med vänner, middagar, kramar och massor av tårar inför avresan. MEN... nu ska vi se det positivt. 1 år kan kännas lite långt men om man menar veckor känns det redan lite lättare. Och så kom vi faktiskt på att vi alla, nära och kära kan koppla upp oss till söndagsmiddagen (helst ca19:00) för då är det mitt på dagen i Illinois och Anna har lite ledig tid.

Appropå  uttalet av Illinois, jag var på lunch idag med några kära arbetskamrater och berättade inspirerande om Annas resa. Camilla J -  ja, hon skrattade när jag uttalade Illinois på mitt sätt =), kanske vi ändå ska skriva hur det egentligen låter på denna sida, typ Illinåi,  jomenvisst. Under kvällen ska jag försöka att få med senaste händelserna, sedan ska jag åter igen vara på tå, from monday morning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar