lördag 13 oktober 2012

Några uppdateringar på gång

Jag måste skärpa till mig nu. I ett tidigare inlägg kommenterade jag hur fokus för ett tag, lagts över till Instagram. För den skull får jag inte snöa in här, det blir ju lika viktigt att allt som lever utanför Instagram kommer med. Då ska vi se vad som hänt sedan några dagar tillbaka.
Igår tog jag med min väninna Annika till en bio-kväll direkt efter jobbet. Searching for Sugar Man, var minst sagt en betagande film, lite annorlunda men som fastnade i den upplevda känslan.  

Som vanligt åt vi lite smått och gott innan filmen. På Mercat Cross beställde vi 4 st smårätter, delikatesser som brieost med fikonmarmelad, ädelost med kamamelliserade hasselnötter (urgött), räkor med saffransdipp och kyckling i vitlökscreme. Mums fillibabba!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar