lördag 10 november 2012

Ljus . . .

. . .är som bekant viktigt i dessa tider! 

Det har varit en minst sagt tuff vecka efter min sjukvecka. Hela förra veckan väste jag som en vessla och inte helt kry kan jag säga. Sov ända till 12:00 idag och verkar fortfarande ha en hel del tid för återhämtning till normal status (vad nu det är egentligen). Hur som helst kom jag igång sisådär vid 15:30, då jag tog mig ut till Hem Fina Hem i Ljustadalen, Jag har längtat dit hela veckan och jag tog god tid på mig att runda alla härliga kreativa instick. Fastnade för en fantastiskt fin ljuslykta i form av en kyrka som jag nu placerat runt lite varstans, snart har den hittat sin plats. Inhandlade också en fin ljus-slinga med snöflingor på vägen hem, dock lyste de så intensivt så jag funderar på att använda den till något annat spännande projekt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar