fredag 23 november 2012

Som hastigast...

...fick jag veta att min fina arbetskamrat Linda var på väg mot Stockholm och X-factor. Iof visste jag att Linda förra helgen skulle släppa nyheten att 'familjen' skulle se X-factor live, men att det var redan nu blev en liten överraskning. Hur som helst var familjen Gradin på väg mot Stockholm med tåget i eftermiddag med båda barnen, jag kan riktigt känna vilken spänning de hade i kroppen de små liven. Linda skickade några Instagram-bilder när familjens resa startade i Härnösand. Därefter kom bilderna när de bänkat sig på 1:a raden, bara såååå nära man kan komma alltså!!! Är man avundsjuk eller..? Fantastiskt nog tog Linda en Instagrambild när JEM skulle inleda så det var enkelt att lista ut var de satt någonstans. Woooow säger jag, vilken placering alltså. Jag såg en ivrig liten Tim vifta och heja där framme vid scenen.

Personligen tyckte jag faktiskt att Malcolm var kanon, och så synd att han åkte ur tävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar