lördag 30 juni 2012

Skrivbordet städat

Var tvungen att åka in till jobbet idag för att fixa till ett 'rent' skrivbord innan ledigheten, och vilken tur att det regnade. Egentligen skulle det varit klart igår men som vanligt poppar det upp saker som måste tas om hand. Det kändes verkligen skönt när jag närmade mig det sista idag. Nu är jag glad för att jag mappade upp det jag hade på bordet, kommenterade vad som måste göras när jag är tillbaka samt slängde en massa onödiga papper. Lade in mitt lösenord i mobilen ifall jag efter lång ledighet tappar minnet =).
Jag till och med torkade av 'tangentbordet', telefonen fick sig en släng den med samt bord och skärmar. Glömde dock att jag borde haft med en bild på detta fina skrivbord här på bloggen men jag tänker absolut inte åka in till jobbet för den sakens skull. Näe, den bilden kan jag komplettera här lite senare. Det var faktiskt tur att jag lade några timmar idag på jobbet, hade faktiskt glömt bort blommorna i fönstren. Kanske har det att göra med min större rea-köp i veckan, av nya plantor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar