lördag 22 september 2012

Dagens DIY-projekt



Tänk att få vara kreativ för några timmar och veta att resultatet kommer att bli bra, det blir som om man hamnar i ett annat rum när man är igång. Ja, det blev verkligen kanon. Kort beskrivning bara, min arbetskamrat Kicki visade mig en spännande tavla hon hade i sin hall. Wow tänkte jag, den ska jag också fixa. Sagt och gjort, beställde tyg, fixade ram hos Claes Ohlsson, frigolitskiva på Bauhaus och ljusslingan hade jag ju redan. 


Tyget kommer från Almedahls och heter Prästliden. Jag beställde mitt tyg (1 m) hos Rummet men har googlat och sett att det faktiskt finns till betydligt bättre priser. Jag har iaf nu tyg till två tavlor men utifall jag vill göra fler tavlor så kommer jag nog att beställa via webben. Fina presenter blir det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar