torsdag 20 september 2012

Stundande semester!

Åh, vad skönt det ska bli med en dags semester igen. Veckan har varit helt knasigt galet tokig. Inleder kvällen med några tända ljus, häller upp ett glas vin... nu stundar en ledig fredag.


Nu laddar jag istället för helgen när Anna och Niclas kommer hem. Det är inte många dagar kvar tills Anna reser vidare mot New York och kommer att vara borta i ett HELT ÅR. Frustrationen har lagt till sig någorlunda sedan hon i våras berättade vad hon bestämt sig för, att förverkliga sin dröm som 'Au Pair in USA'. 

Just nu längtar jag att få krama Anna väldigt länge för jag kommer att sakna henne enormt det kommande året. Samtidigt är jag glad över att hon förverkligar sin dröm, när jag rådgjort med min arbetskamrater som haft liknande upplevelser har de tydligt stämt in med att de varit glada för sina vistelser i USA. De som inte gjort resan, har ångrat sig!. Fantastiskt nog har nu tekniken expanderat så kontaktytorna fått en bredare samverkan, för nu har vi ju Facebook, Instagram och Pinterest samt alla övriga vanliga kontaktytor, helt enkelt kanon. Det kommer med andra ord att bli riktigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar