lördag 7 juli 2012

Äntligen!!!

Nu är jag igång igen efter mycket problem med mitt bredband. Sedan midsommar har jag fått byta modem två gånger, gissa om man känner ett visst beroende av nätsurfande när inget fungerar och inte heller telefonin. Gudbevars kom det ett nytt modem i går fredag som äntligen verkar fungera. Lite roligt var det dock när jag skulle returnera det gamla och pojken på postinlämningsstället säger - Skickar dom bara dåliga grejer från Bredbandsbolaget, han hade nämligen flera returer till dom. Men som sagt man ska inte misströsta, jag har alltid haft en god kommunikation med Bredbandsbolaget och de har verkligen haft 100 % service. I morse blev jag faktiskt lite skraj efter att jag installerat det nya modemet, bara efter ett tag tappade jag anslutningen till internet återigen men det gick faktiskt till sig så nu håller jag tummarna, so far so good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar