onsdag 11 juli 2012

Ho hoooooooo

Till vänster ' Tjockuggla', till höger '3ugglor'.
Kalas, jag fixade ljuspåsarna idag! De blev riktigt mysiga. Hade aldrig testat detta innan så det blev en glad överraskning. Jämförde lite priser i Birsta idag vad gäller 'Transferpapper' och hittade på Biltema 10 ark för 119 kr, Clas Ohlsson tog 149 kr. Tror att 10 ark räcker länge om man är lite finurlig med placering av bilder. Jag undrar just om inte Anna också blir starkt intresserad av dessa ljuspåsar. Kan väl skriva ut bilderna till henne så får hon själv försöka sig på detta experiment, hon gillar ju också att pyssla, eller så utvecklar hon idén ytterligare =). Här nedan har jag lagt in mitt uggle-underlag.


Min tanke är ju att skicka ljuspåsarna vidare till två små trollungar som är hos sin mormor och morfar i Trehörningssjö. Ska lägga dem på lådan i morgon tillsammans med några roliga pysselböcker med hälsningar från farmorn. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar